ContentsУДК 378.016691:373.55 ВИКОРИСТАННЯ ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВИХ ТА ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ С.В. Мантуленко кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет», м. Кривий Ріг, Україна, e-mail:mantulenkokdpu@ukr.net Анотація. В статті здійснено аналіз використання імітаційно-ігрових і проектних технологій у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів географії. Виявлено можливості та з’ясовано вплив означених технологій на процес формування готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників. Ключові слова: інноваційне освітнє середовище, педагогічна технологія, проектна технологія, професійна підготовка, профільне навчання, учитель географії.
|